Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Entitats i associacions > Sol·licitud de subvenció vinculada a conveni
Informació sobre el tràmit

Suport econòmic destinat a entitats que desenvolupen activitats, per tal de fomentar la cultura, les tradicions, l'esport i altres activitats d’interès local i que formen part d'un conveni formalitzat amb l'Ajuntament de Taradell.
A qui va adreçat?
Entitats i associacions que tinguin formalitzats amb l'Ajuntament de Taradell convenis de col·laboració.

Termini de presentació? Transcurs màxim d'un mes a partir de la signatura del conveni.

Quin és l’òrgan responsable de la resolució? Junta de Govern Local

 
Documentació a presentar

    1. Annexos: Memòria, pressupost i declaracions responsables (arxiu que es troba a l'apartat "Models de documentació a presentar").

    2. Còpia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil i rebut de pagament vigent.

Si s'escau, sols en el cas que la documentació presentada en el darrer any hagi sofert cap modificació:

      1. Document on hi consti els membres de la Junta de l'Entitat

      2. Escriptura de constitució o Estatuts.

      3. Còpia del Número d’Identificació Fiscal de l’entitat beneficiària.


Com iniciar el tràmit de presentació de documentació

La sol·licitud només es pot presentar per via telemàtica. Per accedir al tràmit i presentar la sol·licitud al registre telemàtic caldrà identificar-se amb el certificat digital de representant de persona jurídica de l'entitat sol·licitant.


Passos a seguir:

  1. Abans d’iniciar el tràmit cal descarregar a l’ordinador l'arxiu “Annexos: Memòria, pressupost i declaracions responsables” que s’assenyala en l’apartat “Model de documentació a presentar”.

  2. Cal omplir el formulari mitjançant el programa Adobe Acrobat, signar-lo i guardar-lo a l'ordinador.

  3. Iniciar la tramitació a través del formulari electrònic i annexar la documentació necessària, entre ella, l'arxiu descarregat prèviament, degudament omplert i signat.

  4. Firmar i enviar la sol·licitud al registre telemàtic.

  5. Imprimir o descarregar a l'ordinador el justificant del tràmit realitzat.


Normativa d'interès
 

    • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    • Llei 38/2003, de 18 de novembre, General de Subvencions.

    • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions.


Models de documentació a presentar


Formulari electrònic