Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda, de què disposa l'Ajuntament de Taradell.
Qui el pot demanar? Qualsevol persona física o jurídica.
Quan es pot sol·licitar? Durant tot l’any.
Quan es dona resposta? El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Cost: Gratuït.
Documentació necessària
No cal aportar documentació.
Com iniciar el tràmit
Sol·licitud presencial:
Omplir la sol·licitud i presentar-ho presencialment a les oficines municipals, de dilluns a divendres de 9 a 2 del matí i dilluns de 4 a 7 de la tarda.
Sol·licitud per via telemàtica:
Per accedir el tràmit i presentar la sol·licitud al registre telemàtic caldrà anar a formulari electrònic i identificar-se amb el certificat digital. Aquesta mateixa pastanya també ens permet accedir al tramit a través del servei idCAT mòbil:
Servei idCAT mòbil és una alternativa als certificats digitals, basada en contrasenyes d’un sol ús que s’envien al telèfon mòbil de l’usuari. L'idCAT mòbil és un sistema segur i gratuït que no requereix la instal·lació de cap tipus de programari. A més, permet identificar-se i signar amb qualsevol mòbil, tauleta o ordinador. Les signatures electròniques produïdes tenen valor legal i són adients per a tràmits amb un nivell de seguretat mitjà. Les persones interessades a obtenir l'idCAT Mòbil s'hi poden donar d'alta en menys d'un minut a través del web idCATMòbil. Per registrar-se, cal ser una persona física i tenir més de 16 anys, s'ha d'identificar, proporcionar el número de telèfon mòbil i l’adreça de correu electrònic. Un cop donat d’alta, l’usuari pot demanar una contrasenya d’un sol ús cada vegada que vulgui accedir a la seva informació o tramitar utilitzant el sistema idCAT Mòbil. La contrasenya s’envia com un missatge de text al telèfon mòbil (SMS) i és vàlida durant 30 minuts.Les dades que l’usuari lliura quan es dóna d’alta s’emmagatzemen al fitxer “Seu electrònica” de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. L’idCAT Mòbil ha estat impulsat i desenvolupat per la Generalitat de Catalunya conjuntament amb el Consorci Administració Oberta de Catalunya.
Passos a seguir:
-
Iniciar la tramitació a través del formulari electrònic. Dins de l’apartat “Documentació aportada” annexar documentació si és el cas.
-
Firmar i enviar la sol·licitud al registre telemàtic.
-
Imprimir o descarregar a l'ordinador el justificant del tràmit realitzat.