Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Accés a la informació pública > Accés a la informació pública
Informació sobre el tràmit

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda, de què disposa l'Ajuntament de Taradell.

Qui el pot demanar? Qualsevol persona física o jurídica.

Quan es pot sol·licitar? Durant tot l’any.

Quan es dona resposta? El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Cost: Gratuït.

Documentació necessària

No cal aportar documentació.

Com iniciar el tràmit

Sol·licitud presencial: 

Omplir la sol·licitud i presentar-ho presencialment a les oficines municipals, de dilluns a divendres de 9 a 2 del matí i dilluns de 4 a 7 de la tarda.

Sol·licitud per via telemàtica:


Per accedir el tràmit i presentar la sol·licitud al registre telemàtic caldrà anar a
formulari electrònic i identificar-se amb el certificat digital. Aquesta mateixa pastanya també ens permet accedir al tramit a través del servei idCAT mòbil: 

 

Servei idCAT mòbil és una alternativa als certificats digitals, basada en contrasenyes d’un sol ús que s’envien al telèfon mòbil de l’usuari. L'idCAT mòbil és un sistema segur i gratuït que no requereix la instal·lació de cap tipus de programari. A més, permet identificar-se i signar amb qualsevol mòbil, tauleta o ordinador. Les signatures electròniques produïdes tenen valor legal i són adients per a tràmits amb un nivell de seguretat mitjà. Les persones interessades a obtenir l'idCAT Mòbil s'hi poden donar d'alta en menys d'un minut a través del web idCATMòbil. Per registrar-se, cal ser una persona física i tenir més de 16 anys, s'ha d'identificar, proporcionar el número de telèfon mòbil i l’adreça de correu electrònic. Un cop donat d’alta, l’usuari pot demanar una contrasenya d’un sol ús cada vegada que vulgui accedir a la seva informació o tramitar utilitzant el sistema idCAT Mòbil. La contrasenya s’envia com un missatge de text al telèfon mòbil (SMS) i és vàlida durant 30 minuts.Les dades que l’usuari lliura quan es dóna d’alta s’emmagatzemen al fitxer “Seu electrònica” de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. L’idCAT Mòbil ha estat impulsat i desenvolupat per la Generalitat de Catalunya conjuntament amb el Consorci Administració Oberta de Catalunya.


Passos a seguir:

  1. Iniciar la tramitació a través del formulari electrònic. Dins de l’apartat “Documentació aportada” annexar documentació si és el cas.

  2. Firmar i enviar la sol·licitud al registre telemàtic.

  3. Imprimir o descarregar a l'ordinador el justificant del tràmit realitzat.

 


Formulari electrònic

     
Formulari en suport paper