Sou aquí:   
Inici > Tràmits > Entitats i associacions > Justificació de la subvenció atorgada
Informació sobre el tràmit

Aquest tràmit permet presentar la justificació de la subvenció atorgada per l’Ajuntament de Taradell.

Qui el pot demanar? Qualsevol entitat o associació del municipi de Taradell beneficiària d’una subvenció de l’Ajuntament de Taradell.

Termini per presentar la documentació: Fins al 31 de gener de l’any següent al de l’atorgament de la subvenció.

Quin cost té? Tràmit gratuït.


Documentació necessària

    1. Annexos: Compte justificatiu, memòria i graella de despeses i ingressos (arxiu que es troba més avall "Model de documentació a presentar").

    2. Còpia del programa i elements de comunicació on consti la col·laboració de l'Ajuntament de Taradell utilitzant el logotip actualitzat de l'Ajuntament

    3. Còpia de les factures corresponents i necessàries per a l'execució de les activitats subvenciondes per un import superior a la quantitat atorgada com a subvenció.

Com iniciar el tràmit

La justificació només es pot presentar per via telemàtica. Per accedir al tràmit i presentar la justificació al registre telemàtic caldrà identificar-se amb el certificat digital de representant de persona jurídica de l'entitat.


Passos a seguir:

  1. Abans d’iniciar el tràmit cal descarregar a l’ordinador l'arxiu “annexos: Compte justificatiu, memòria i graella de despeses i ingressos” que s’assenyala en l’apartat “Model de documentació a presentar”.

  2. Cal omplir el formulari mitjançant el programa Adobe Acrobat i guardar-lo a l'ordinador.

  3. Iniciar la tramitació a través del formulari electrònic. I adjuntar la documentació necessària per a la justificació.

  4. Firmar i enviar la sol·licitud al registre telemàtic.

  5. Imprimir o descarregar a l'ordinador el justificant del tràmit realitzat.


Normativa d’interès


Models de documentació a presentar


Formulari electrònic