Aquest tràmit permet presentar la justificació de la subvenció concedida per l’Ajuntament de Taradell a entitats i associacions.
Qui pot presentar? Qualsevol entitat o associació que hagi estat beneficiària d’una subvenció atorgada per l’Ajuntament de Taradell.
Termini per presentar la documentació: Fins al 30 de novembre de 2025.
Cost del tràmit: Gratuït.
Documentació a presentar
-
-
Compte justificatiu, memòria i graella de despeses i ingressos segons l’arxiu disponible a l’apartat Model de documentació a presentar.
-
Còpia del programa i dels elements de comunicació on consti la col·laboració de l'Ajuntament de Taradell amb el logotip actual.
-
Còpia de les factures corresponents i necessàries per a l'execució de les activitats subvencionades per un import superior a la subvenció atorgada.
Com iniciar el tràmit
La justificació només es pot presentar per via telemàtica. Per accedir al tràmit i presentar la justificació al registre telemàtic caldrà identificar-se amb el certificat digital de representant de persona jurídica de l'entitat.
Passos a seguir:
-
Descarregar a l’ordinador l'arxiu “Compte justificatiu, memòria i graella de despeses i ingressos” que s’assenyala en l’apartat Model de documentació a presentar.
-
Omplir el formulari amb el programa Adobe Acrobat i guardar-lo a l'ordinador.
-
Iniciar la tramitació a través del formulari electrònic, adjuntant la documentació requerida.
-
Seleccionar l’opció a “Firmar i enviar”.
-
Identificar-se amb el certificat digital.
-
Imprimir o guardar el justificant del tràmit realitzat.
Normativa d’interès
-
Llei 38/2003, de 18 de novembre, General de Subvencions.
-
Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei general de subvencions.
-
Bases per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per a entitats - 2025
Model de documentació a presentar