Aquest tràmit permet presentar la justificació de la subvenció atorgada per l’Ajuntament de Taradell.
Qui el pot demanar? Qualsevol entitat o associació del municipi de Taradell beneficiària d’una subvenció de l’Ajuntament de Taradell.
Termini per presentar la documentació: Fins al 31 de gener de l’any següent al de l’atorgament de la subvenció.
Quin cost té? Tràmit gratuït.
Documentació necessària
-
-
Annexos: Compte justificatiu, memòria i graella de despeses i ingressos (arxiu que es troba més avall "Model de documentació a presentar").
-
Còpia del programa i elements de comunicació on consti la col·laboració de l'Ajuntament de Taradell utilitzant el logotip actualitzat de l'Ajuntament
-
Còpia de les factures corresponents i necessàries per a l'execució de les activitats subvenciondes per un import superior a la quantitat atorgada com a subvenció.
Com iniciar el tràmit
La justificació només es pot presentar per via telemàtica. Per accedir al tràmit i presentar la justificació al registre telemàtic caldrà identificar-se amb el certificat digital de representant de persona jurídica de l'entitat.
Passos a seguir:
-
Abans d’iniciar el tràmit cal descarregar a l’ordinador l'arxiu “annexos: Compte justificatiu, memòria i graella de despeses i ingressos” que s’assenyala en l’apartat “Model de documentació a presentar”.
-
Cal omplir el formulari mitjançant el programa Adobe Acrobat i guardar-lo a l'ordinador.
-
Iniciar la tramitació a través del formulari electrònic. I adjuntar la documentació necessària per a la justificació.
-
Firmar i enviar la sol·licitud al registre telemàtic.
-
Imprimir o descarregar a l'ordinador el justificant del tràmit realitzat.
Normativa d’interès
Models de documentació a presentar